کد خبر: ۲۳۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۴
سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به قطعی شدن هلاکت ۷ نفر از اسرای صهیونیست‌ها در غزه گفت که به این ترتیب تعداد اسرای کشته شده به ۷۰ نفر رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در مطلبی در تلگرام اعلام کرد: پیش از این از قطع ارتباط گردان‌های القسام با تعدادی از عناصر مجاهد که مسئولیت محافظت از تعدادی از اسرای صهیونیست را عهده دار بودند، خبر داده بودیم. ما احتمال می‌دادیم که این عده از نیروهای مقاومت و اسرای صهیونیست در نتیجه حملات موشکی رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: بعد از بررسی‌های دقیق طی هفته‌های اخیر مشخص شد تعدادی از برادران ما در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و هفت تن از اسرای دشمن نیز در نتیجه حملات این رژیم هلاک شده‌اند.

این بیانیه نام سه تن از اسرای اسراییلی به هلاکت رسیده را ذکر و اعلام کرد که نام ۴ تن دیگر را بعد از اطمینان از هویت آنها فاش می‌کند.

ابوعبیده در این اظهارات تاکید کرد که به این ترتیب تعداد اسرای دشمن صهیونیستی که در نتیجه عملیات نظامی ارتش اشغالگر در غزه به هلاکت رسیده‌اند، از عدد ۷۰ نفر عبور کرده است.

ابوعبیده ادامه داد که نیروهای قسام همواره به دنبال حفظ جان اسرای اسراییلی هستنئد، اما مشخص شده که سران اسراییل به عمد اسرای خود را از بین می‌برند تا از این پرونده خلاصی پیدا کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که هزینه‌ای که دشمن صهیونیستی حتی در ازای ۵ یا ۱۰ نظامی زنده اسراییلی باید بپردازد، همان هزینه‌ای است که باید در قبال تمامی اسرا نیز پرداخت کند و فرقی نمی‌کند که بخواهد تمامی آنها را از بین ببرد یا نه.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار